دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

آمــوزش بالا برصفحه وبلاگ...

1392/9/12 19:05
5,248 بازدید
اشتراک گذاری

این یکی دیگه واقعا فوق العاده است

شما  میتونید هر تصویری دوست دارید رو 

از فرزندتون یا شخصیت های مورد علاقه ش

با سلیقه خودتون درست کنید

و برای بالا بر وبلاگش استفاده کنید...

برای دیدن توضیحات بیشتر

التماستون میکنم برین ادامه..قهقهه

عکس مورد نظرتون رو

میتونید با فتوشاپ بهش فرم بدین

یا همونجوری ساده... آپلودش کنید

بعد لینک آپلود شده عکستونو بزارید

تو قسمت دکمه دلخواه اینجــــــــــــا

یه نکته زیر دیپلمنیشخندوقتی کلیک میکنید برید از حالت پیش فرض خارجش کنید

و ( )رو انتخاب کنید

عکستونو که گذاشتین تو کادر مورد نظر

یه کد بهتون میده میزارینش تو تنظیماتتون(جاوا)

و از اون به بعد یه بالا بر به سلیقه خودتون

به وبلاگتون اضافه میشه

.......

ممنون از مامان آوای عزیزمونقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

♨سارا مامان علی♨
15 آبان 92 7:54
عجب!برم خودم بسازم هی منتظر بعضیا نباشم


♨سارا مامان علی♨
15 آبان 92 7:55
آموزش درست کردن قالب وبلاگ و آمارگیر وبلاگ رو هم بذارید


اگه شماره شناسنامم میخوای بدم خدمتت
مامان یکتا و تینا
15 آبان 92 8:38
سلام عزیزم مرسی از اموزشت دست گلت درد نکنه


نوووووش جونت خواهر
مریم مامان دونه برفی
15 آبان 92 9:47

سلام عزیزم خوشحالم که دوباره اومدین.
آخه چند وقتی بود که هربار میومدم وبت میگفت مسدود میباشد. همش فکر میکردم چه اتفاقی افتاده . خدارو شکرکه باز اومدین. چون وب بسیار زیباو پر محتوایی دارین .به ما هم سربزنید.


فـــــــــــدات
اون یه مشکل کوچولو بود رفع شد
مامان پارساجونی
15 آبان 92 9:51
سلام عزیزمهربونم من وقتی میرم تو این سایت مظلبش بهم ریخته ست اصلا نمیتونم دکمه دلخواهشو پیدا کنممیشه کمک کنید اشکال از سیستمه منه


نمیدونم والا؟
من و کلی دیگه اینکارو کردن
با یه مرورگر دیگه بیا عزیزم
مامان مهساجون و معین جون
15 آبان 92 16:12
سلام ایول کارت درسته منم لینک می خوام یه گل نه صدتا گل برات میفرستم











نمی دونم چندتا شد خودت بشمار کم نباشه




خواهر امواتت بیامرزه

اینهمه گل رو من الان چیکار کنم

با اجازه یه دونه شو ور داشتم بقیه اش برا خودت
















حالا کو آدرستون؟
lمهشید
15 آبان 92 19:45




امير محمد
15 آبان 92 20:42
دستت درد نكنه واقعن عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود


کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو آدرست؟؟
مامان آوا
15 آبان 92 22:49
این آدمی که من می شناسم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووق


پیام بالا سانسور شده است

مامان آوا
15 آبان 92 23:00
فدای این دخملی که تو مامانشیاینم واسه دخملی


سانسور در حد لالیگا
مامان آوا
15 آبان 92 23:06






مامان آوا
15 آبان 92 23:07
الهی مامان آوا فدات بشه
عاشقتم




امیر محمد زینی وند
16 آبان 92 8:49
کفته بودی کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو آدرست

ادرس وب amirmohamadzeynivand.blogfa.com


به روی چشم به وقتش خبرتون میکنم
❤دو نیمه قلبم❤
16 آبان 92 14:06
سلام عزیزم
خوبی
اومدم تو پرسشها به سوالات پاسخ دادم
پس باید اینجا رو بلینکیم؟
ایشالله موفق باشی


در خـــــــــــــــــــــــــــدمتیم
امير محمد زيني وند
16 آبان 92 15:01
راستي اررس وبلاگم را براي چي مي خواستين


تو اون وبم حذف شده بود....
برا کارت لازم میشد
صـبــا خاله ی آیـــســـا
16 آبان 92 16:17



خودت گلی
مامان تینا و رایان
16 آبان 92 20:34
سلام عزیزم ممنون از این آموزش تونستم بسازم راستی خیلی ذوق کردم پست ثابت رو برای تغییرات قالب دیدم که میخوای آموزش بدی بوووووووس


نمونه تغییرات رو تو وبم توجه کنید میبینید
مامان محیا
16 آبان 92 22:08
مرسی موفق باشی.دخملت خیلی نازه


مرسی گلم..کو آدرستون
مامان تینا و رایان
16 آبان 92 22:24
خانمی من هی میبینم اسم وبلاگت تو وبلاگهای تازه به روز شده است هی میام سر میزنم میبینم مطلب جدیدی نیست جریان چیه؟


هی یه کدی رو امتحان میکنم میبینم خرابه زود پاکش میکنم
سوده مامان مهیار
17 آبان 92 3:31
دخملی جون منو ستاره دار کن



با افتخار
معصومه مامان آرتین
19 آبان 92 10:24
خانمی میشه هم از علامتها استفاده کرد هم عکس آرتین رو ی گوشه علامت بالا بر قرار بدم؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
دقیق منظورتونو نفهمیدم........میشه بیشتر توضیح بدی
معصومه مامان آرتین
27 آبان 92 14:19
مرسی عزیزم ممنون که چیزای باحال یادمون میدی. خدا خیرت بده دختر گلی رو ببوس.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزی
مامان پارسا
18 آذر 92 8:41
سلام و ممنون از زحمتی که برای این وبلاگ مفید و آموزنده می کشید
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
خجالتمون دادین
مامان کیانا و صدرا
20 آذر 92 19:38
سلام عزیزم.راستش من رفتم کد بالابر درست کردم.اما عکس خیلی بزرگه.تو سایت آپلود نرفتم از قابها استفاده کردم.چیکار کنم درست بشه؟ممنون از لطفت
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
باید سایزشو به 170 در 170 برسونی عزیزم..........باز راهنمایی خواستی در خدمتتم
مامان سها
5 بهمن 92 23:55
وای عزیزم دست گلت درد نکنه، باورم نمیشه تونستم بالابر بسازم خیلی عالی بود. یه عالمه بوس و گل برای شما و دخملی نازت .................. ...................... با اجازه من لینکت کردم اگه دوست داشتید شما هم لینک کن.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم اندازه استانداردش 170 در 170 هستش دوباره امتخان کن..تو میتونی لوگو رو بزار خبرم کن
سعیده مامان آنیسا
17 بهمن 92 19:50
با اجازه لینک شدین
شیما مامان شاهین کوچولو
22 بهمن 92 16:54
سلام لی لی جون خوبی؟ عزیزم یه سوال دارم میشه راهنماییم کنی؟؟؟ تو رو خدا کمکم کن... من بالاگر صفحه ا عکس پسرم رو درست کردم... تموم راهنماییهایی که گفته بودین رو انجام دادم اما وقتی تو وبلاگش میزارم کل صفحه رو میگیره .... مثل مال شما نمیشه.... میشه فوت آخرشو بهم بگین؟؟؟؟ ممنون میشم
شیما مامان شاهین کوچولو
22 بهمن 92 17:04
عزیزم ..همون عکس بالابرو به ایمیلتون فرستادم میشه لطف کنی بگی اشکال کار کجاست که تو وبلاگم پایین صفحه نمیاد؟؟؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
جواب دادم گلم
•ஐمامان گل بهشتـــــــــــی•ஐ
5 خرداد 93 7:47
سلام لی لی جون من میخوام عکس دخملیمو بذارم برای بالا بر چکارکنم حجمشوچقدر پایین بیارم من با حجم100 اپلود کردم کد بهم داد و گذاشتم تو تنظیمات وب ولی چیزی نشون نداد
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم اندازه عرض عکستون W 170 و ارتفاعش h بین 150 الی 200 پیکسل باشه خوبه کار به حجم نداره
اوا
8 خرداد 93 18:20
سلام عزیزم بهترین وبی که تو عمرم دیدم ممنون همه چی عالیه لینکید دخترتونم خیلی عزیزهیه اسپند براش دود کنید چشمش نزنن یه وقت خدایی نکرده
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
هرآنچه از دل آید بر دل نشیند ممنونم از لطفتون
اوا
13 خرداد 93 17:40
عزیزم چرا ساخت بالابر خراب شده نمیاد
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
سایت منبعش مشکل براش به وجود اومده
مامان آرشیدا
3 تیر 93 12:34
مثل همیشه فوق العاده بود
مامان السا
1 مرداد 93 16:44
دوست دارم عجیب
سانا
3 مرداد 93 12:06
سلام عزیزم وبت نایسه.....