دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

زیبا سازی عکس کوچولوها.......قاب عکس فانتزی

1392/9/10 10:41
13,131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا

شما هم اگه دوست دارین عکس های کوچولوهاتونو

  مث عکس دخملی در قاب کودکانه ای بزارین

کافیه سری به ادامه  مطلب بزنید و...

فقط کافیه به این آدرس برین

http://www.frametoy.com/

وروی فریم مورد نظرتون کلیک کنید

بعد روی گزینه browes کلیک کنید و مسیر عکس مورد نظرتونو  رو

تو کامپیوترتون مشخص کنید و آپلود رو بزنید

به همین راحتی عکس شما با کیفیت بالایی قاب شد

(البته بین خودمون باشه 63 صفحه پر قاب داره که نصفشون بدرد لای جرز نمیخوره)نیشخند

حالا میتونید از 3 گزینه زیر قاب گزینه وسط رو بزنید

تا تو کامپیوترتون سیو بشه

و یا مث خودم اگه حال نداشتین

روش کلیک راست کنید و save image رو بزنیدمژه

پسندها (2)

نظرات (10)

بافتنی یکی یدونه
10 آذر 92 10:13
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
مامان ثمين
10 آذر 92 10:17
سلام.من امروز با وبتون آشنا شدم و خيلي خوشم اومد با اجازه لينكتون ميكنم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
یه دنیا ممنون از حضورتون
مامان پارسا
12 آذر 92 19:08
سلام، خیلی وبلاگ زیبایی دارید، من قبلاً هم پیام گذاشتم ولی متاسفانه جواب ندادید، من با اجازه لینکتون کردم و لوگوتون را در وبلاگم قرار دادم، ممنون می شم وبلاگ پارسای من را هم لینک کنید، مطالب جالبی داره.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
به روی چشم عزیزم بابت لوگو هم یه دنیا ممنونتونم
حامده(مامان امیرمحمد)
22 آذر 92 20:57
سلام مامانی دوست داشتم ازقاب عکس فانتزی برای عکس کوچولوم استفاده کنم هر کارکردم درست نشد به مشکل برمی خورم لطفا کمممکراهنمایی ممنون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم کجاش به مشکل بر میخوری تا کمکت کنم
مامان خانم
23 آذر 92 19:57
سلام به شما مامان عزيز وبلاگ بسيار زيبا و اموزش هاي مفيدي دارين موفق پايدار و برقرار باشيد با تبادل لينك موافقيد؟
somayeh maman zeinab
22 دی 92 23:50
salam azizam dar zamine taghvim age sar reshte darid mamnoon misham komak konid
مهسا
30 دی 92 17:52
سلام چطوربا گوشي عكس ها رو بريزم تو كامپيوتر و ايا اين عكس ها جاي مشخصي ذخيره ميشن ممنــــــــــــــــــــــــــون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم یکی از راه بلوتوث که اگه کامپیوترتون نداره باید براش بخری حدود 5 هزار تونه وصل میکنی به کامپیوتر با بلوتوث گوشیت میفرستی راه ساده تر رم ریدر هست باز یه وسیله دیگه از سخت افزارهای کامپیوتره عین فلش از 4 هزار تومن قیمت هست همه جور رم یا همون حافظه دوربین و گوشی و... رو میشه گذاشت داخل همون رم ریدر بعد عین فلش وصل کنی به کامیوتر خود به خود کل محتوای گوشیت که تو رم گوشیت هست نشون داده میشه و کپی میکنی هر جا دوست داری
lمهسا
1 بهمن 92 9:19
سلام ممنون از پاسختون uspيا كابل همينه كه گفتين يا نه
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
منظورتونو متوجه نشم
مامان خانمی
18 بهمن 92 10:04
سلام خوبید تازه یه سخت افزار روی کیس برای ریختن عکس از گوشی به کامپیوتر نصب کرده ام می خوام بگم تازه کارم 1 عکسها را چطور و کجا کپی کنم داخل کامپیوتر 2 برای اپلود عکس ادرس عکس کجا نوشته شده تا بزارم تو سایت اپلود عکس 3 من تو بلوگفام یه سایت اپلود عکس رایگان خوب معرفی کنید لطفا همون ادرسی که تو این پست هست میشه 4 در ضمن اگه نخواستیم عکسی را قاب کنیم برای وبلاگ بازم میشه تواین سایتی که شما تو این پست نوشته اید اپلود کنم 5 وقتی که عکس اپلود شد چطور اونو بزارم تو وبلاگم تو پست مربوطه 6 شرمنده خواهر جونم . ان شا ا... دختر نازت صحیح و سالم کنار مامان و بابا 120 ساله و عاقبت به خیر باشد خیلی خیلی ممنون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
سلام گلم منظورتون رم ریدره؟ 1رم تو میزاری توش وصل میکنی به سیستم فایل عکس میاد بازش میکنی و کپی میکنی هر جایی میخوایی..... 2منظورتونو نفهمیدم اما اگه اینه که موقع آپلود لینک کدومه لینک اصلی رو انتخاب کن و استفاده کن باز سوالتو واضح تر بگو 3 پیکو فایل عالیه 4نه عزیزم 5مرسی گلم
حاجی زاده
21 اسفند 92 11:56
مزخرف بود بسیار مذخرف خیلی مضخرف
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عین لحن جنابعالی و سلیقه ات