دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

زیبا سازی عکس کوچولوها ..سری 2

1392/9/10 16:50
6,041 بازدید
اشتراک گذاری

    اینم از سری دوم فریم ها.....

برای آموزش نکات لازم بفرمایید در ادامه....

ممنون که هنوز همراه دخملـــی شکلکـــ هستینبغل

پیشنهاد میکنم این آموزش رو با مرورگر اکسپلور انجام بدین

چون من خودم با فایر انجام دادم بعضی گزینه هاش غیر فعال بود...

حالا فقط کافیه برین به این آدرس

http://funny.pho.to/

و فریم مورد نظرتونو انتخاب کنید

در مرحله بعد 3 گزینه آبی رنگ هست که گزینه اول یعنی from disk رو کلیک کنید

و مسیر عکس تون رو از کامپیوتر مشخص کنید

بسنگی داره چه فریمی انتخاب کرده باشین و نیاز به چند عکس داره

اگه نیاز به تعداد بیش از 1 عکس داشت

دوباره بصورت اول عکس های دیگه رو هم انتخاب میکنید

به محض انتخاب عکس ها فریم به صورت خودکار آماده میشه

و شما بهتره روش کلیک راست کنید و در کامپیوترتون ذخیره کنید...

دقت کنید عکس هاتون رو اگه مایلین در نی نی وبلاگ آپلود کنید

بایدحتما حجمش رو کم کنید..چون کیفیت بالاست

و فریم هایی که متحرک هستن رو نمیتونید در نی نی وبلاگ آپلود کنید

چون فرمتشون رو نمیپذیره...

ولی میتونید از سایتهای آپلد رایگان استفاده کنید...

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان کیانا و صدرا
11 آذر 92 19:38
سلام.وبلاگ جالبی دارین.من با اجازه تون لینک میکنم.ممنون از آموزشهاتون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
باعث افتخار ماست گلم....خوش اومدی
مامان پارساجونی
12 آذر 92 20:07
ماشالله و هزار ماشالله به این دخمل خوشگل و نازخدا حفظش کنه برات عزیزم
مامان دانیال
17 آذر 92 11:32
مرسی عزیزم
مامان نی نی
17 آذر 92 19:46
سلام عزیزم واقعا ممنونم من قبلا شمارو لینک کردم گلم فقط الان من این البوم رو ساختم چه جوری بزارم تو وبلاگم مرسی اگه راهنماییم کنید
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم اگه متحرکه تو یه سایت آپلود غیر از نی نی وبلاگ آپلودش کنید و لینکشو بزارین تو قسمت ارسال مطلبتون همونجا که همیشه آپلود انجام میدادین میاد........ باز مشکلی داشتین در خدکتم
مامان نی نی
18 آذر 92 20:41
واقعا ازتون ممنونم تونستم با کمکتون درستش کنم خیلی خیلی ممنونم عزیزم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
کاری نکردم دوستم خجالتمون نده
مریم مامان دونه برفی
25 آذر 92 13:56
سلام گلم خسته نباشید .من از مرورگر اکسپلورر استفاده کردم منتها تو قسمت from disk فقط یک عکسوقبول میکنه و دیگه نمیتونم عکسهای دیگرو بیارم اگه همون یه عکسو آپلود کنم و استارت دوباره رو بزنم یه فریم مجزا درست میکنه با یه عکس دیگه . چه راهی داره تا بتونم عکسهای بیشتری آپلود کنم ؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
گلم فریمی انتخاب کردین یعنی چند عکسیه؟ برین اونجا یه کنترل +f5 بزنید دوباره امتحان کنید ببینید جواب نمیده؟
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 92 12:23
آره عزیزم چندعکسیه . کنترل + f5هم جواب نداد.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
فریم های چند عکسی دیگه رو امتحان کن؟ من که با اکسپلوور همه رو میتونم عکس دار کنم..؟ شاید مرورگرتون نسخه شو باید ارتقاع بدین؟البته حدس میزنم؟ اگه باز تلاش کردی نشد فریم مورد نظرت رو بگو عکساتم بزار تو یه پستیت تا برات فریمشونو بسازم برات بفرستم
حامده(مامان امیرمحمد)
26 آذر 92 23:11
سلام مامان خانمی من تونستم فریم قاب راتوقالب وبلاگم جای بدم واقعا وبلاگ اموزشی جالبی استممنون ازلطفتون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
ممنون عزیزم.... از اینکه دست پر از کلبه کوچیک ما رفتین خوشحالم
مریم مامان دونه برفی
27 آذر 92 10:59
سلام خانمی شرمنده مزاحم شما شدم من 4 تا عکس امیرعلی رو گذاشتم توآخرین پستش . اونا رو تو همون آلبوم متحرک چن عکسی که تو وب خودتون هم هست میخواستم بزارم منتها نمیدونم چرا بیش از یک عکس آپلود نکرد. خیلی تلاش کردم ولی نشد. یه نمونه اش رو هم واستون گذاشتم.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
آهااااااااااااان شما بعد آپلود میبینید متحرک نیست؟ کجا آپلودش میکنید...حتما از فرمت gif پشتیبانی نمیکنه...
مامان امیرعلی
12 شهریور 93 20:15
پیامام تکراریه... ولی خب باید بگم این یکی هم عالی بود...