دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

مسابقه قالب های مادرانه

1392/12/19 0:48
3,298 بازدید
اشتراک گذاری

دو نفر اول:

سربرگشون رو به صورت فایل لایه باز اصلی یا همون فتوشاپpsdبفرستن

گروه دوم :

4 عکس از کوچولوشون که دوست دارن بفرستن

گروه سوم:

یه دونه یا دوتا عکس بفرستن تا خودم بینشون انتخاب کنم

......

بقیه طراحی هاو نتیجه کامل در ادامه مطلب...

طراحی های مادرانه شما

بهمن 1392

مامان حوریه عزیزمشماره1

این از مامان تارا شماره 2

مامان دونه برفی شماره 3

خاله ی ادریس شماره 4


امیر محمد زینی وند شماره 5

مامان فائزه شماره 6

 الهام مامان امیر علی شماره 7

ستایش جون شماره 8

حلمــا جان شماره 9

فرناز جان شماره 10

امیر محمد جان شماره 11

حدیث خوشگله شماره12


  نتیجه مسابقه:

قرار شد فقط 2 نفر اول جایزه بگیرن

ولی مگه دل لامصب من میزاره

با اینهمه زحمت دست خالی برین

.........

کد 2 و 7 به علت هیجان زیاد

و نزدیکی رای ها قالب رایگانبغل

به علت استقبال تون و جبران زحماتتون

کد 1 و 6 و و10و12 هم لوگوی متحرک رایگان

و بقیه شرکت کنندگان عزیز برا جبران

محبت و حضور گرمشون یه بالابر رایگان تقدیم میشه

حالا برای سلامتی همه کوچولوها و دخملی گل من

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اینجا خونه خودتونه ..بازم به ما سر بزنید

بغل

کد 7 با....................................... 42 رای

کد 2 با....................................... 41 رای

کد  12 با..................................... 14 رای

کد  10 با..................................... 13 رای

کد 1  با..................................... 12 رای

6 با ..........................................10 رای

کد 3 ..................................... 8 رای

کد 8 با......................................6 رای

کد 5 ........................................ 4 رای

کد11و 9  با ...................................3 رای

کد 4 با..................................... 2 رای

 

 

..............................................

نحوه شرکت در مسابقه:

اگه میخوایین تو این مسابقه شرکت کنید

برین تو فتوشاپ و یه صفحه باز کنید که عرض اون(width)

1011 و ارتفاعش به سلیقه خودتون باشه

مثلا قالب زمستونه ارتفاعش حدود 360  شما میتونید کمترش کنید

لطفا ارتفاع  کارتون بیشتر از 500 پیکسل نباشه

بعد هر جور دوست دارین توش کار کنید

با عکس کارتونی عکس کوچولوهاتون و...

فرمت عکس  png و یا jpg باشه...بعد لینکشو برام بزارین تو نظرات..

همه سربرگهایی که شما درست میکنید رواینجا میزارم برای رای گیری

انتخاب میشه و خودم باهمون سربرگها اگه نیاز بود

دستکاری کوچیکی توش انجام میدم و براشون قالب میسازمهورا

..................................................

نفرات اول و دوم برنده جایزه ویژه...قالب رایگان


امیر علی عزیزم با کسب 42 رای

این قالب هم جایزه اشهورا

و تارا جون با کسب 41 رای

این قالب هم جایزه اش

http://s5.picofile.com/file/8113592876/%D8%AD%D9%84%D9%85%D8%A7.pnghttp://s5.picofile.com/file/8113317450/3bqE.png

دوستای گلم با توجه به آموزش بالابری تو بالابرها هست خودتون تبدیل به کدش کنید

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان پوریا جون
4 بهمن 92 14:21
سلام مامان مهربون لوگوتون را را در وبلاگ پسرم قرار دادم اگه میشه افتخار بدین و آقا پوریا جوانمرد کوچک را لینک کنید .
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
با افتخار
میم مثه محیا
4 بهمن 92 14:24
سلام دخملی جون اگه تونستی اموزش مرحله ب مرحله ی طراحی تقویم و تگ و این چیزا رو هم واسه ما مامانای مبتدی بذار یه دنیا ممنون بوووووووووس
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
ممنون از حضورتون...تا ببینیم خدا چی میخواد
امیر محمد زینی وند
4 بهمن 92 17:04
یعنی ما که برنده بالابر شدیم باید عکس بفرستیم
مامان پوریا جون
4 بهمن 92 17:43
سلام خاله جون یک سوالی داشتم که قبلا ازتون پرسیده بودم اما جوابی از طرف شما دریافت نکردم خیلی سعی و تلاش کردم اما موفق به انجام این کار نشدم عزیزم من میخوام کنار عنوان هر پست مثلا یک گل متحرک قرار بدم این کار را از کجا و چگونه باید انجام بدم مثلا کنار عنوان پست به زودی یک گل باشه ممنون که لینکمون کردید
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم اگه قالبت جز قالبهای خودم یا نقاش باشه میتونم راهنماییتون کنم تو قالب فعلیتون من نمیدونم
✿مامان علی خوشتیپ✿
5 بهمن 92 8:22
مبارک برنده ها
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
دق به دل تو
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
5 بهمن 92 12:13
خیلی دوست داشتم برنده شیم اونم از کم لطفی دوستان لینک شدمون بودش حالا باید برای ساخت بالابر عکس بفرستیم ؟ بعد طریقه ارسالش بههمین شکل قبلی آدرس ِ لینکشو بفرستیم ممنون از زحمات شما لی لی جون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
لینک 2 تا عکس خوشگل با کیفیت بفرست تا بینشون انتخاب کنم... دیگه مسابقه است عشقم
(زهره)مامان فاطمه
5 بهمن 92 14:36
تبریک به برندهاتون وشما بخاطر این همه خلاقیت
عمه حدیث خوشگله
5 بهمن 92 16:11
سلام مامان لی لی، ممنونم از مسابقه و زحماتتون یه عالمه گل تقدیم شما راستش فکر نمکیرم سوم بشیم، خیلی خوشحال شدم. برای لگو باید لینک عکس حدیث جون رو بفرستم؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
باید برای لوگو 4 عکس ازشون بفرستین فدات
امیر محمد زینی وند
5 بهمن 92 21:01
برای ایمیلت همین الان عکس می فرستم
امیر محمد زینی وند
5 بهمن 92 21:08
عکس فرستادم
امیر محمد زینی وند
6 بهمن 92 15:56
عکس رسید بالابر تا کی حاضر می شه
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
کاش بخاطر اون تصویه حساب هم همینجوری عجله میکردی...یادت نرفته که
مامان الهام
14 بهمن 92 18:56
http://up-is.ir/do.php?filename=1390664724111.rar سلام عزیزم من ارسال کردم ولی نمی دونم چرا نیومده؟؟؟؟؟ ولی باز هم آدرس رو بهتون میدم بازهم ممنون منتظرمااااااااااااااا
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
به روی چشم
امیر محمد زینی وند
14 بهمن 92 20:04
سلام بالابر تا کی حاضر می شه
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
یادته که اون کدی که اشتباه فرستادی رو دوباره بفرست(2) تا بالابرت تحویل داده بشه.........
امیر محمد زینی وند
15 بهمن 92 15:23
اینم ادرس عکس برای مسابقه بالابر http://up6.ir/33MK
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
چشم اما خود عکس رو بفرست.......این فایده نداره
مامان تارا
17 بهمن 92 8:29
سلام جیگرررررررررررررر من که منتظر بودم هر وقت خودت گفتی عکسو برات بفرستم آجی / گفتم حتما سرت شلوغه میخوای سر فرصت کار کنی ! هی هر روز اومدم سر زدم دیدم خبری نیست بعدش گفتم حتما هروقت سرت خلوت شد خودت خبرم میکنی
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
شرمنده نفرمایید حتما برام بفرست تا آخر این هفت چون اواخر بهمن وقت برا سرخاروندن ندارم تا عید
مامان تارا
17 بهمن 92 8:29
مامان شاهزاده کوچولو
17 بهمن 92 19:17
http://8pic.ir/images/34537775724350943974.jpg سلام مامان هنرمند دخمـــــــــــلی شکلک تازه با سایتت آشنا شدم از اکتیو بودنت خوشم اومد موفق باشی
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عشقم اون مسابقه که تموم شد
مامان حلــــــما
18 بهمن 92 22:37
سلام لی لی جون.من ودخملم چند وقته که مریضیم بدجور سرما خوردیم برای همین نتونستم بیام سر بزنم.من کد جدید رو گذاشتم تو وبم.اینم دوتا از عکس های حلما برای بالابر .ممنون http://upload7.ir/imgs/2014-02/14238922434732368958.jpg http://upload7.ir/imgs/2014-02/09677048148310943265.jpg
مامان تارا
19 بهمن 92 8:57
سلام خواهری ببین این اوکی می باشد ؟ http://uplod.ir/3wtxyd3x2f55/tara.psd.htm
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
دانلود نشد یه جای درست و حسابی آپلودش کن
امیر محمد زینی وند
21 بهمن 92 15:31
http://up6.ir/3bqE
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
آدرس وبتو بده درست شد
مامان تارا
23 بهمن 92 9:03
سلام به نظرت کجا آپلودش کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
مثلا پیکو فایل
امیر محمد زینی وند
23 بهمن 92 12:45
http://amirmohamadzeynivand.blogfa.com
امیر محمد زینی وند
25 بهمن 92 8:35
ممـــــــــــــــــنون بــــــــــــــــــه خاطــــــــــره بــــــــــالـــــــلابر
مامان حلما
26 بهمن 92 10:37
سلام لی لی جون.بالابر ما رو هم درست کردی؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
انجام شد
مامان تارا
26 بهمن 92 19:54
سلام خواهری یه لینک دانلود برات فرستادم (مربوط به سربرگ ) نرسید به دستت ؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
من که قالبتو ساختم ندیدی
مامان تارا
27 بهمن 92 16:24
ساختی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهان اینجا گذاشته بودی؟؟؟ ای ول دمت گرم داش / دستت درد نکنه خووووووووووو من از کجا بدونم تو ادامه مطلب گذاشتیش ؟ نه اشاره ای نه پیامی نه ... خوب حالا کدش رو چه جوری بهم میدی ؟ نگو کدش رو هم گذاشتی که هیچی ندیدم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
به محضی وقت کنم براتون تبدیل به کدش میکنم اول برا امیر علی بعد تارا
مامان حلــــــما
28 بهمن 92 15:10
وای چقدر بالابری که برای حلما درست کردی قشنگ شده.ممنون عزیزم.زحمت کشیدی
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
نوش جونتون
مامان حوریه
30 بهمن 92 14:21
من دیدم اول و دوم نشدم دچار افسردگی شدم ادامه مطلب نیومدم عکسای کیارشو دو روز پیش ایمیل کردم مرسی عزیــــــــــــزم
مامان الهام
2 اسفند 92 18:40
سلام عزیزم خیلی خوشکله خیلی ممنون از قالبتون راستی کدش روکی میدی بازهم ممنون دوست دارم بای
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
شرمنده گلم اینقده سر خودمو شلوووووووووووووغ کردم از شام و نهارمم موندم ایشاا.. به محضی درستش کنم بهتون میدم خودم تا قبل عید 100%انجام میشه
مامان ایلیا جون
10 اسفند 92 12:01
سلام مامان مهربون لوگوتون را را در وبلاگ پسرم قرار دادم اگه میشه افتخار بدین و ایلیا جونم را لینک کنید .
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 فروردین 93 11:56
سلام عزیزم منم لگوتونو با افتخارتو وبم گذاشتمااااااااااااااااااا حالا یه ماچ