دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

دانلود تقویم رایگان 1393

1392/12/18 4:31
2,096 بازدید
اشتراک گذاری

با وجود تکراری بودن این پست در وب اصلی لی لی
باتوجه به آمار متفاوت وب ها گفتم بدک نیست برا مخاطبان دخملی هم درج بشه

پس همنطور که گفتم بدون داشتن  اطلاعات کافی در زمینه فتوشاپ باز میتونید

به راحتی عکس کودکتون رو در فریم بالا قرار بدین

با بهترین کیفیت و اندازه بزرگ این تقویم رو چاپ کنید....

تقویمی در این حد رو حدود 4 هزار تومن فقط طراحی میکنن

اما با تمام  عشق تقدیم میکنم به همه دوستای دخملی..با ذکر یه صلوات

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
19 اسفند 92 13:56
راست ميگى ...؟؟ باشه حالا عجله ندارم مسافرتت رو برو منم فكرام رو بكنم ببخشيد ديگه خيلى زحمتت دادم
مامان راضیه
22 اسفند 92 12:00
سلام..دوست عزیز نوشته بودی بدون داشتن علم فتوشاب هم میشه عکس بچه را بزاریم توی فریم...ولی چه طوری الان اگه دانلود کنم بعد چیکارش کنم؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم این نظرات رو بخونید بهتون کمک میکنه http://www.niniweblog.com/commenting/?blogid=lilitheme&postid=14&timezone=33042
مامان مزده
26 اسفند 92 19:57
سلام من قالب هم عوض کردم همه ی تنظیمات هم پاک کردم ولی درست نشد نمیدونم چرا اینطوری شده
مامان هدی سادات
11 فروردین 93 10:30
باسلام من از تقویم هاتون برای دخترم استفاده کردم خیلی ناز شد .ممنون که دانلودش رو گذاشتیدبرامون.انشاءالله سال خوبی داشته باشید .به وب دخترم سر بزنید خوشحال میشیم.اگر مایلید تبادل لینک کنیم.باتشکر.مامان هدی کوجولو
خواهر فرناز
18 فروردین 93 22:39
سلام دخملی جون لی لی جونم عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین میشه لطف کنید بگین تو چه پستی برای کم کردن سایز چند عکس همزمان مطلب گذاشتین؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم تو آموزش ها عنوانشو هست...سمت راست وب
مامان امیرحسین
19 فروردین 93 18:31
سلام دوست عزیز تقویم چهار فصل نداری برامون بزاری .ممنونم
آرمیتا پری کوچک دریا
20 فروردین 93 8:51
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک دوست داشتی به ما هم سر بزن عزیزم