دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

ریزی میزی ها..سری 9

1393/2/29 1:44
6,452 بازدید
اشتراک گذاری

                          

 

                                   

 

                                            

 

                                            

                             

 

                                      

 

                                

 

                          

                                

 

                          

 

                                      

 

                                      

                                        

 

                                   

 

                             

 

                                

                                                

 

                                      

 

                                   

 

                                            

پسندها (7)

نظرات (4)

crazy girl
22 خرداد 93 21:28
سلام واقعا مطابتون مفیده خدا دخترخوشگلتونم براتون حفظ کنه من وقتی از این شکلک های ریز میز استفاده میکنم یه کادر دارن دورشون یعنی شکلک داخل یه چارچوبه اا تو وبلاگ هیشکی ندیدم اینجوری شو
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
فک کنم از مرورگرتونه عزیزم با یه مرورگر دیگه وبتونو ببینید شایدم قالبتون؟
b
20 تیر 93 19:55
سلام عزیزم وبلاگتون وااااقعا عالیه فقط تو رو خدا این رمزو برادرید ما نخوایم سیو کنیم بعد بزاریم همینطوری بکشیم ببریمشون من خیلی دوستدارم شما یه توکه پا به منم سر بزنید خواهشمندم تشریف بیارید ....ممنونم
ღکیاناღ
25 تیر 93 13:24
من از اینا کپی کردم و گذاشتم توی وبلاگم اما نگران نباشید منبع رو+آدرس وبتون رو نوشتم تا دزدی هم حساب نشه!ممنون به خاطر وبلاگ خوبتون!
فاطمه
25 مهر 93 23:50
سلام واقعا ممنون برای شکلک های زیباتون من از چندتاشون استفاده کردم بازم ممنون امیدوارم ازاین که چند تا شونو تو وبم کپی پیست کردم نارا حت نشین