دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

لینک های مفید...یه دنیا آیکون ریزی

1393/3/5 16:10
1,624 بازدید
اشتراک گذاری

 با توجه به یکی از نظرات اخیر

بنده خدایی گفتن ریزی میزی ها رو از من کپی کردین و

گفتن ایشاا.. سر پل صراط میبینمتونخندونک

والا ما از اینجا برداشتیم که اهل ژاپن هستن بخدا..

نمیدونم سر پل صراط کارم داشته باشه یا نهقه قهه

شما هم اگه میخوایین از این سایت خارجکی باحال دیدن کنید

 

کلیــــک بفرمایید

 

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان پارسا
6 خرداد 93 19:27
عزیزم خیلی ممنون من هروقت از وبتون استفاده میکنم کلی دعاتون میکنم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزی
•ஐمامان گل بهشتـــــــــــی•ஐ
7 خرداد 93 17:14
سلام لی لی جون من میخوام نوشته های عنوان ستون قالبم رو تغییر بدم نوشته درباره وبلاگ ومنوی اصلی و پیوندهای روزانه ...چطوری؟ میشه کمکم کنی ؟ویرایش قالب رفتم ولی....؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
با فتوشاپه اون عزیز..نمیشه
اوا
7 خرداد 93 19:15
سلام عزیزم وبت عالـــــــــــــــــــــــیه به منم سر بزن من وب های دیگه ای هم دارم
انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 14:31
پس نظرات من کجا رفت چراتایید نکردی راستی من حافظه ندارم توضیحی که دادی برای چی بود اومدم ببینم چی خواستم دیدم نظری نیست
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
بعدا آموزش پترن رو میزارم برات خیلی عالیه
انسیه مامان امیرعلی
9 خرداد 93 2:32
خوب پترن چیه واسه چی خوبه من ازت خواستم اصلااا هیچی یادم نمیاد
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
منتظر بمون فعلا سرم شلوغه چون آموزشش تصویریه هنوز نرسسیدم درستش کنم
مامانی
9 خرداد 93 18:11
سلام مامانی وب خوبی داری قبلا هم سر زده بودم گفتم اگه موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
نظر نجی رو بخون گلم
b
15 خرداد 93 16:33
… ……… … … … $ ★ $… … …… … .$… $ $$… … … … $… … $ $$$… … … $ … … …$ $$$$… … $ … … … …$ $$$$$… $ … … … … …$ ★ $$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★ $$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $ $$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$ $$$$$$$$$$$$… … … … ……… $ $$$$$$$$$$$… … … … … …$ $$$$$$$$$$… … … …… …$ ★ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم خوشحال میشم سر بزنی $$$$$$$$$$$… … … … … .$ $$$$$$$$$$$$… … … …… … $ $$$$$$$$$$$$$……… … …… … $ $$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $ $$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★ $$$$$…$… … … … … $ ★ $$$$… …$… … … … $ $$$… … …$… … … $ $$… … … …$… … $ $… … … … …$… $ … … …… … … $ ★
مامان طاها
17 خرداد 93 1:44
سلام.وبلاگ بسیار بسیار بسیار و... خوب و مفید و زیبایی دارید.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 خرداد 93 11:30
سلااااااااااااااااام عزیزم مرسی گیرم کپی کرده باشی مگه اونا خودشون از کجا کپی کردن خودشون که نساختن نت هست وانتقال به همه نمی دونم چه حرفیه که می زنن اونم می خوان سر پل صراط یقه شمارو بگیرن من برام مسخره هست ولی بعضی چیزها که ادوم خودش هنرنمایی می کنه مثل گفتن شعر وقصه وآشپزی ومثل این جور چیزها واقعآ بدون ذکر منبع نامردیه..........یا یه چیز با هزار زحمت که ساعتها وقت گذاشتی بدون ذکر منبع خوب نیست کگه نههههه؟؟؟؟؟؟؟؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
ای دم و بازدمت گرم ولی نگفتی یکی بیاد یه لحظه طراحی هاتو کپی کنه چه تلخه من با 1000 زحمت طراحی میکنم خانوم دیروز همه شو کپی کرده.......... کاش میشد تو این دنیای مجازی یه مشت فیزیکی به بعضی آدما زد...مگه نه
مطهره
4 تیر 93 0:36
خوش حال ميشم سر بزني