دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

آموزش لیــنک دار کردن متن و عکس و آدرس و ....

1392/11/26 10:17
27,878 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم....

شاید درج  این آموزش براتون خنده دار باشه

ولی با توجه به سوالات مکرر دوستان

گفتم بزارم خالی از لطف نیست متفکر

با یه مثال میگم:

تا حالا شده دوست داشته باشین واسه کودکتون  تو یه مسابقه

رای جمع کنید وبا ه تبلیغ تو وبلاگتون از دوستان میخوایین

برن به آدرسی که میزارید ! و دوست دارید مخاطب

با کلیک بر روی اون آدرس یا نوشته شما بره محل مورد نظرتون و رای بده؟

برای مثال 

میخوایم یه متن لینک دار مث متن پایین بسازیم:

دخملـــــــــی شکلکـــــــــــــ

 

برای این کار 3مرحله لازمه

1: کل متن یا آدرسی میخواین رو مینویسید

بعد با گرفتن کلیک چپ و کشیدن اون انتخاب میکنید

 

2: بعد به ابزارهای بالای مطلبی دارید مینویسید دقت کنید

یه ابزار به شکل زنجیر هست که کنار شکلک اسماییلیه

رو اون کلیک میکنید

3:  یه کادر براتون باز میشه

شما تو گزینه اول(URL لینک) آدرس مورد نظرتون رو

که میخوایین دوستان به اونجا  برن کپی می کنید

و تو گزینه سوم هر چی رو بنویسید

موقعی میرید رو متن یا تصویر مورد نظر اون متن شما نمایش داده میشه

 

بعد تایید میزنید...


دیگه تموم شد........بغل

به همین دلچسبی و راحتی...امیدوارم به دردتون بخوره قلب

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان خانم
25 آذر 92 8:16
سلام اين اموزش را خيلي دوست دارم اما متاسفانه موفق به انجام ان نمي شوم ممنون ميشم با جزييات بيشتر راهنمايي كنيد
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
چشم با تصویر به زودی براتون میزارمش
مامان خانم
30 آذر 92 12:15
سلام من منتظرم پس چي شد .خواهشا
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
چشم..خداییش وقتم کمه وگرنه یادم بود
مامان ندا
1 دی 92 16:03
سلام من گزینه 3 رو متوجه نمیشم آدرس چیو اونجا بدم؟ یعنی مطلبو از قبل جایی نوشته باشیم که ادرسش داشته باشه؟ ممنون توضیح کامل بدی
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
آدرس اون جایی رو که میخوای با کلیک روی جمله مد نظرت مخاطب بره اونجا..........
مامان ندا
2 دی 92 0:40
سوالمو یه جور دیگه مطرح میکنم میخوام یه نوشته بنویسم که با زدن روی دخملی شکلک شما وارد اون صفحه بشم درست؟این نوشته خودمو کجا بنویسم که ادرس داشته باشه ؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
ببین گلم من یه نوشته قبلا داشتم که الان دوست دارم تو مطالب جدیدم ازش یاد کنم میرم رو عنوان نوشته قدیمی کلیک و آدرسشو کپی میکنم میزارم تو جمله ای که دوست دارم ربطش بدم به ایون فبلیه (یعنی وقتی داری یه پست جدید مینویسی آدرس پست قدیمی رو میزاری تو اون........... شد آیا؟؟
مامان ندا
3 دی 92 15:07
شد ممنون مشکل من این بود که نوشته ام جدید بود ولی فهمیدم چکار کنم راستی وب خیلی پر محتوا و مفیدی دارید
مامان خانمي
8 دی 92 11:44
سلام ممنون از اموزش خوبتون پايدار باشيد
رها
9 دی 92 22:58
واااااای آبجی جونم من همیشه واسم سوال بود چطور باید یه نوشته رو لینک دار کرد واقعا" ممنونم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
خوشحالم تونستم کمکی بهتون کنم
.......
15 فروردین 93 15:19
ببخشید برای بلاگفایی هام میشه ؟؟؟؟؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
آره عزیزم
عارفه
28 فروردین 93 22:31
عالی بود وبت ... واقعالذت بردم عزیزم...مرسی...
یوهآهآهآهآ
19 اردیبهشت 93 14:52
عجب
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عجب از ماست
یوهآهآهآهآ
19 اردیبهشت 93 16:51
شگفتاااا
یوهآهآهآهآ
20 اردیبهشت 93 17:52
مامان گل بهشتی
7 خرداد 93 12:24
سلام لی لی جون یه دنیا ممنون بدردم خورد
م.کاشف
20 تیر 93 11:08
سلام وبلاگ زیبایی دارید از آموزشتون لذت بردم.از وبلاگ من بازدید کنید خوشحال میشم
مبینا کوچولو
6 مرداد 93 2:40
سلام مامان لی لی منم احتمالا مثل بچه شما هستم اخه من فقط12 سالمه.از اموزشت خیلی ممنون چون خیلی دنبال ساده ترین راه بودم مرسی واقعا
عباس
16 مرداد 93 18:51
ممنون از آموزشتون
محسن
16 مرداد 93 20:56
سلام میشه گزینه 2 رو بیشتر توضیح بدی منظورت از ابزارها چیه
یاسمن
20 مرداد 93 2:11
وایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه من کلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالش گشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم واقعا ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
مان الا
20 مرداد 93 13:40
بسیار سپاسگزارم برای سلامتی خودتون و نی نی تون صلوات می فرستم
amir
25 مهر 93 17:35
میشه زود تر به درخواستم پاسخ بدین؟ خسته شدم از چشم به راهی
ستاره
19 بهمن 93 11:08
چرا اینقدر سخت نوشتی بابا جان آخه.. می تونم بهت زنگ بزنم لطفا
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
خخخخخخ هر سوالی دارید بپرسید همینحا درخدمتم
ارش
6 فروردین 94 16:59
ممنون خیلی مفید بود
elnazz
10 اردیبهشت 94 11:09
mer30