دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

آموزش ثبت آدرس...

1392/8/15 4:18
1,629 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام اینبار یه آمــوزش بسیار سخت و پیچیده

مخصوص مامانای حواس پرت بزارم

البته فقط کسایی آی کیو بالایی دارن یادش میگیرن،

واسه همین با تصویر براتون میزارم

قدم رنجه بفرمایین در ادامه..

گذشته از شوخی یادم میاد روزای اولی خودم وبلاگ نویس شدم

واسه هر بار نظر گذاشتن تو وبهای مختلف مجبور بودم اسم و آدرسمو کپی کنم

یا هی  واسه هر نظرم دوباره بنویسم ،تا اینکه این گزینه رو کشف کردمنیشخند

که با تیک زدن اون همیشه اسم و آدرستون ثبت و آماده است

ونیازی به درج دوباره ندارین...

خواهشا شما هم اینکارو یه بار انجام بدین

تا وقتی میرین برای بقیه نظر بزارین آدرستون و اسمتون

خودش ثبت باشه و نیازی به  درج دوباره شون نباشه...

به فرض اینکه شما میخوایین واسه دخملی شکلکـــ نظر بزارین :


فقط کافیه مشخصات تون رو یه بار وارد کنید

و گزینه بالای کد امنیتی تون رو تیک بزنید....

پس از این به بعد اینجا،نظر بدون آدرس نبینم که....منتظر

مخصوصا وقتی کسی تقاضای لینک میکنه و آدرس نمیزاره

میخوام سکته بزنم با این حرکتشعصبانی

..

راستی من اعصاب ندارم هاااااا

این لوگوی ما رو بزارین تو وبتون زمین به آسمون نمیرسهزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان دونه برفی
15 آبان 92 10:45
سلام خانمی من کدلوگوی شماروتو قسمت اسکریپت ها گذاشتم . ولی چیزی ندیدم تو وبم .


یه بار همه کدهاتو حذف کن کد لوگو رو بزارتایید کن نمایش داده میشه
بعد یکی اون کد ها رو اضافه کن و هی تایید بزن تا بفهمی کدوم کد خرابه
مامان پرنیا
15 آبان 92 14:29
سلام ممنون از وبلگ خوبتون


مامان محیا
16 آبان 92 22:22
مرسی ازراهنماییت عزیزم


ارلا
24 آبان 92 20:49
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب بود هوااااااااااااااااااااااااااارتا
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
نوش جووووووووووون
اعظم
17 آذر 92 13:30
حتما سایت شما رو توی کلوپ نی نی سایت به دوستانم معرفی خواهم کرد ممنون از شما
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
ممنون عزیز دلم ولی آدرس نی نی وبلاگ رو نمیشه اونجا گذاشت ثبت نمیشه.... میتونید این آدرس رو بزارین که همه لینک بشن اینجا http://dokhmalysheklak.blogfa.com/ ممنونم
☂آناهیتا☂
17 آذر 92 20:04
خیلی سایت قشنگی دارید من لینکتون کردم دوست خوبم
مرضیه
5 بهمن 92 11:58
من بلد نیستم لوگوتون رو توی وبم قرار بدم میشه راهنماییم کنید
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم فقط کد زیر لوگو رو کپی کن و بزار تو تنظیمات وبلاگت(کدهای جاوا اسکریپ)
سمیرا مامان پرنیان
8 تیر 93 1:40
خیلی وبتون عالیهمن با اجازه لینکتون میکنم شما چطور
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
ممنونم آبجی........من تو پیوند ها براتون آموزش میزارم