دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

آهنگ های شاد تولد

1393/2/19 23:30
2,910 بازدید
اشتراک گذاری

violist18.gif

دانلود آهنگ های شاد شاد تولدت مبارک

تقدیم به همه کوچولوهای

نی نی وبلاگی

در ادامه

 

 

بچه ها ممنون میشم اگه شما هم آهنگ های کودکانه دارید

مناسب جشن و...

با من در میون بزارید

تا  اونو به اسم خودتون تو دخملی شکلک

برای همه کوچولوها به اشتراک بزاریم

 

اینم تقدیم به همه کوچولوهاتون

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

ساناز
15 اسفند 92 1:10
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
مث همیشه اولیــــــــــن نفر ساناز جون خودمون
خرید تقویم سال1393
15 اسفند 92 1:16
سلام سال نو مبارک اگه دوست دارید برای کوچولوهاتون تقویم سال 93 رو درست کنید حتما از وبلاگ ما دیدن کنید با خرید تقویم در فرمت png میتوانید تقویمی با عکس های فرزند دلبندتان داشته باشید. این فایل ها در اندازه پوستری هستند. http://t1393.blogsky.com
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
من خودم رایگان تو لی لی تم به دوستانم تقدیم کردم
مامان امیرمحمد
15 اسفند 92 11:53
سلام بانو،دلتنگتون شده بودیم،ماشاا... دخترنازی دارید،خداحفظش کنه مثل همیشه عالی
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
زیر سایه تونیم دوست خوبم
مامان پارساجونی
15 اسفند 92 12:57
سلام لی لی جونم خوبی؟خیلی کم پیدایی خااااااانم یه سوال دارم دوستم میخواستم بدونم این بالا بر خوشجلی که برامون درستیدی چرا عکسش دیده نمیشه عایاااااااااااا؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
عزیزم برو تو سایت روش کلیک کن تو کامپیوترت ذخیرش کن بعد با آموزش بالابری همینجا هست خودتون کدش رو درست کنید مشکلی نداره
رها مامى آنيسا
16 اسفند 92 14:32
سلام گلم خوبى ؟من اولين بار هست كه به وبت اومدم يه سوال داشتم: چه طورى مى تونم شكلكات رو براى وبم استفاده كنم ؟ ميشه دقيق توضيح بدىممنون ميشمراستى چرا درمورد دخمليت مطالب نمى ذارى
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
خوش اومدی عزیزم رو هر کدوم دوست داری راست کلیک و کپی کن بعد تو مطلبت هنگام ارسال مطلب پیست کن باز سوالی داشتی در خدمتم عزیزم
مامان یسنا
17 اسفند 92 9:55
سلام عزیزم. خیلی خیلی خیلی زیاد ممنونم . لطف کردی . فقط یه درخواست دیگه. همه زندگی من هم بزرگتر بشه .شرمندتم
مامان کوثر
17 اسفند 92 11:34
سلام عزیزم من اولین باره اومدم وبتون یه سوال داشتم میشه درمورد امن کردن وب برام توضیح بدی من سعی کردم عکس خاصی نذارم، اسمش رو هم حذف کردم، ولی نمیدونم چطور از موتورهای جستجو حذفش کنم روش دیگه ای هم باید به کار بگیرم پیشاپیش از راهنماییت ممنونم
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
خوش اومدی عزیزم از متور غیر ممکنه حذف بشه چه ثبت بشه چه نشه فقط شما جمله ای که مختص خانواده تون باشه نذارید دیگه خیالتون راحت باشه مثلا پدر شما اهل فلان روستا باشیه موقعی بنویسید رفتیم فلان روستا خونه پدرم هر کسی اسم اون روستا رو سیرچ کنه ممکنه وب شما رو ببینه پس بگید رفتیم خونه پدرم منظورم اینه کلی بنویسید...و نگران نباشید
مامان گلها
17 اسفند 92 12:02
سلام بانو ممنون که آهنگای قشنگی رو گذاشتین، ولی من گفته بودم اگه ممکنه کد آهنگ برای وبلاگ بذارید.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
میدونم گلم اونو بدست نیاوردم فعلا
elham
17 اسفند 92 13:48
سلام عزيزم من كد لوگو تو ميزارم تو وبم راستي كارت بيسته ميشه شما هم منو بزاريد تو دوستاتون
مامان یسنا
18 اسفند 92 7:39
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
منم از این شکلکا دارم هاااا
مهتاب مامان آذین
18 اسفند 92 13:13
سلام بر گل بانو جونم "خسته نباشی عزیزم عاشقتم محشر بود مثل همیشه
بانک نرم افزار
21 اسفند 92 18:00
سلام وبلاگ با حالی دارید.لطفا به ما هم سر بزنید.
الهه مامان سدنا جون
18 فروردین 93 8:19
سلام عزیزم خیلی ممنونم عالی بود
maryam
22 اردیبهشت 93 15:13
mer3
سحر
12 شهریور 93 12:28
دست گلت درد نکنه.