دخملی مهربون مادخملی مهربون ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دُخـღـلی شکلک در دنیای آمـوزش و شکلکـــ

آموزش تصویری عکس گذاشتن در تقویم و...

1393/12/12 16:59
10,396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای عزیز و دوستان دخملی شکلک

چون دوستان زیادی در خواست کردند آموزشی بزارم

که بتونن خودشون عکس های کوچولوهاشونو در تقویم سال بزارن

منم این آموزش رو بصورت تصویری تقدیم میکنم

که به راحتی بتونین خودتون از تقویم های رایگان استفاده کنید

و عکس کوچولوهاتونو  گل سر سبد سال نو کنیدمحبت

شما میتونید تقویم های رایگان سال 1394 رو

از وب طرحی هام دریافت کنید

آموزش تصویری در ادامه مطلب

اول عکس رو به محیط فتوشاپ ببرید

و در منوی layers برید

حالا اگه پیش خودتون گفتید من که منوی layers رونمی بینم

کافیه به گزینه های بالای فتو شاپتون نگاه کنید

توی گزینه window میتونید layers رو پیدا کنید و کنارش تیک بزنید

حالا قابل مشاهده میشه

توی پنجره layers  اگه مث تصویر زیر روی عکستون قفلی اگه مشاهده کردین

اون قفل رو با گرفتن کلیک راست بگیرید و به طرف سطل آشغال بکشید

یا اینکه روی قفل دو بار کلیک کنید و پنجره ای مشاهده میکنید که باید ok بزنید و تمام.

حالا به ترتیب شماه ها عمل کنید

و در شماره  3 کافیه تو فریم ها کلیک کنید و بعد از انتخاب شدن

گزینه delete رو از صفه کلیدتون انتخاب کنید

بعد گزینه Ctrl +D تا از حالت انتخاب در بیاد

شما حالا فریم عکس هاتون آماده است

یه زحمت بکشید و با گرفتن کلیدهای ctrl+O

عکسهای مورد نظرتونو انتخاب کنید تا وارد محیط فتوشاپ بشن

حالا باید عکس مورد نظر رو بیارید به محیط تقویم

برید در صفحه عکس مورد نظر ابزار زیر رو انتخاب کنید

بعد با کشیدن و رها کردن کلیک به راحتی قسمتی از عکس که دوست دارید

رو انتخاب کنید یا اینکه کل عکس رو

بعد کلید های Ctrl+C رو با هم بگیرید

و برید توی تقویم و کلید های Ctrl+V رو بگیرید

حالا اگه در منوی  layers دیدید تقویمتون پایین تر از عکسهاست

برید روی تصویر تقویم و با گرفتن کلیک

اونو به طرف بالا بکشید که عکسهاتون زیر کار باشن

و در نهایت باید لایه های زیرین رو سر جای خودشون بزارین

در همون منوی layers روی هر لایه کلیک کنید

بعد برید جای اونو  متناسب با سلیقه تون تغییر بدین

نکته:

اگه عکستون کوچیک تر از فریم هستش با گرفتن ctrl+t

عکس رو به حالت انتخاب در بیارید و اندازه شو تغییر بدین

تو جه کنید عکستون باید با کیفیت باشه

 

اگه گوشه هایی از عکسهای پایینی یا بالایی در فریم مجاورش مشخص بود

با پاک کنی در ابزار هست اونا رو تمیز کنید

 

حالا برید در منوی file و با زدن گزینه save az کار رو تموم کنید

مبارکتون باشهمحبتخجالت

با قرار دادن لوگوی دخملی در وبلاگ هاتون

ما رو حمایت کنید

نظرات (17)

مامان محمدپارسا
12 اسفند 93 17:27
لی لی جون من فقط اون قسمت پایین تقویم رو میخوام یعنی همونی که زده فروردین اردیبهشت اونو از کجا میتونم دانلود کنم که خودم بتونم واسه پسرم تقویم طراحی کنم اگه میشه اونو واسمون بزارید تا دانلودش کنیم یا بگید از کجا میتونم تهیه کنم فایلشو
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
همین تقویم ها رو پایینشو برش بزنید همه کارای منم رو همینه فایل خامش رو ندارم
مادر
13 اسفند 93 13:21
سلام ممنون از راهنمایی عالیتون.من مو به مو انجام دادم و شد و در پستی که تا چند روزه دیگه درباره عید مینویسم حتما عکس تقویم رو هم میگذارم و اسم سایتتون و آموزشتون را هم اعلام میکنم.واقعا ممنون خیلی زیبا شده.من مدتهاست که از قالبهای زیبای شما هم استفاده میکنم.دستتون همه جوره درد نکنه.
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
واقعا خوشحالم ایشاا.. سال خوبی داشته باشید
مامان جونی
13 اسفند 93 22:42
خصوصی
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
سلام عریزم از اظهار لطفتون ممنونم جواب رو بلد نبودم ببخشین شخصا تو وبتون نگفتم شرمنده
مامان جونی
14 اسفند 93 9:48
خواهش می کنم عزیزم موفق باشید
مامان محمدپارسا
14 اسفند 93 16:13
سلام لیلی جون من تا مرحله اخر خوب پیش رفتم اما میخوام سیوش کنم نمیشه با فرمت خود برنامه فتو شاپ سیو میشه بعدم که میخوام بازش کنم عکس رو میاد تو برنامه فتوشاپ حالا باید چیکار کنم؟
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
موقع سیو کردن قبل از اینکه سیو بزنی دو پنجره هست که یکیش حتما برا شما نوشتهpsd حالا اونو کلیک کنید و از منوی کشویی باز شد دنبال گزینهjpg بگردید و اونو فرمت کارتوت قرار بدین درست میشه آفرین
مامان سعیده
14 اسفند 93 17:40
سلام خیلی خیلی ممنون واقعا عالی بود همه مراحل رو انجام دادم تقویم خوبی شده حتما پستشو تو وبلاگ میذارم دستتون درد نکنه
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
آفرین بچه خوب
مامان گل پسر
14 اسفند 93 18:30
دستت طلااااا عزیزم ..
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
وای خدا نکنه میدزدنم اینجوری که
حسام قشمی
15 اسفند 93 18:57
سلام.وبلاگ خوبی دارید عالیه اگه میشه چت روممو با کلمه چت لینک کنید مرسییییییییییییییی http://hastichat.ir
میم مثل مادر
15 اسفند 93 19:45
سلام مجدد میخواستم بدونم طرحی شبیه مورد اول فقط با دو جا برای عکس دارید؟من از طرحهایی مثل اولی خیلی میپسندم ولی دوتا بچه داریم و میخوام عکس هردوشون جا بشه.راهنمایی شما چیه؟ ممنون
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
سلام عزیز اینروزا یه زره ناخوشم چشم اگه ذسیدم همین فردا با قاب فریم بیشتر طراحی میکنم از نظرات سازنده و ارزشمندتون ممنونم
مامانی
18 اسفند 93 14:46
سلام دخملی جون تبریک میگم ممنون از آموزشتون عالی بود فقط از کجا میتونم قالبای اماده پیدا کنم میخوام تقویم چهار برگ درست کنم با قالبای متفاوت میشه کمکم کنین
دخــღـلی شکلـک
پاسخ
سلام عزیزم اگه خونه تکونی اجازه میداد چهار برگم هم میزارم
مينا مامان اميرعلي
21 اسفند 93 16:13
خسته نباشي مامان مهربون.... همه خريدهاتون هم مبارك...
مامان کیان کوچولو
23 اسفند 93 15:52
عزیزم سلام مرسی از اینکه چنین موقعیتی واسه مامانا به وجود آوردین .. عززیزم من تا مرحله ای پیش رفتم که عکسی نی نی رو اوپن میکنم .. اما وقتی که این کار و میکنم تو کل صفحه باز میشه و لایه تقویم رو نمی بینم و کلا یه لایه باز میشه .. باید چیکار کنم وقتای دیگه هم همین مشکل و داشتم ...
مامان کیان کوچولو
23 اسفند 93 16:05
عزیزم اون مشکل حل شد ..فقط وقتی عکسها رو میگیرم و توی تقویم رها میکنم ... چیزی نمیاد .. فقط اون کادر متحرک میاد و بس
مامانی رسا گل پسر
25 اسفند 93 16:16
سلام دوست گلم من امسال به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستم واز آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم هر موقع به وبتون سر زدم دست خالی ترک نکردم واقعا ممنون امیدوارم سال جدید براتون پر از سلامتی و موفقیت باشه و بازم در کنار ما باشید
کوثر
29 اسفند 93 9:24
سلام خاله جون وبتون خوشجل.امیدوارم همیشه موفق باشید.من لینکتون کردم خوشحال میشم منو لینک کنید خاله جون.بآرزوی سالی پراز خیر وبرکت واسه شما وکوشولوتون.
الهه
6 فروردین 94 18:58
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین . من از خیلی وقت پیش با وبلاگتون اشنا شدم . ولی امروز اومدم که کد لوگوتونو تو وبلاگم بگذارم. چون هم اموزهای خوبی دارین هم شکلک هاتون به درد بخوره.
پریسا
2 اردیبهشت 94 22:31
عاشق سایتت هستم . خواستی یه سری به من بزن . nazbanoo.niniweblog.com